Smart Scan Lite 2.0

Inteligentne skanowanie i skuteczne przetwarzanie dokumentów

Ogromna ilość informacji i dokumentów, zlecenia, protokoły, instrukcje obsługi, dokumentacja techniczna, dokumenty kadrowe, placowe, księgowe, to wyzwania każdej współczesnej organizacji. Problemem w tym przypadku staje się aktualizacja dokumentacji wymuszana zmianami przepisów, czy też koniecznością naniesienia poprawek. Konica Minolta znalazła rozwiązanie i podpowiada, jak zaprojektować ten proces, aby działał on bez angażowania cennego czasu wielu pracowników. 
SmartScan Lite 2.0 to nowoczesna aplikacja firmy Konica Minolta pozwalająca w prosty i w pełni zautomatyzowany sposób pozyskiwać treści z dokumentów papierowych i przetwarzać je do popularnego formatu edytowalnego takiego jak DOCX, XLSX i PDF. To integracja technologii sprawdzonej już w urządzeniach bizhub z funkcją rozpoznawania i digitalizacji tekstów (OCR) o potężnej wydajności. 

 

SmartScan Lite 2.0 to nowoczesna aplikacja firmy Konica Minoha pozwalajca w prosty i w pełni zautomatyzowany sposób pozyskiwać treści z dokumentów papierowych i przetwarzać je do popularego formatu edytowalnego takiego jak DOCX, XLSX i PDF. To integracja technologii sprawdzonej już w urządzeniach bizhub z funkcją rozpoznawania i digitalizacji tekstów (OCR) o potężnej wydajności. 

SmartScan Lite 2.0 to elastyczne rozwiązanie dla biznesu

SmartScan Lite 2.0 posiada w pełni modulową budowę, tzn. składa się z tzw. plug inów obsługujących 5 etapów przetwarzania dokumentów:

  • Pluginy wejściowe - droga, którą dokument zostaje dostarczony do przetworzenia
  • Pluginy rozdzielające-jeżeli mamy do czynienia z pakietem dokumentów mogą one zostać rozdzielone na pojedyncze dokumenty na tym etapie
  • Pluginy konwertujące-dokumenty są konwertowane do innych formatów, np. edytowalnych plików Word, Excel i PDF
  • Pluginy analizujące - na tym etapie możemy odczytywać dodatkowe dane z dokumentów i przekazywać je dalej razem z dokumentem (np. odczytać treść dokumentu i zapisać ją do pliku tekstowego)
  • Pluginy wyjściowe - przekazanie przetworzonego dokumentu dalej 

Idea podzielenia całości pracy z dokumentem na 5 etapów pozwala na tworzenie praktycznie dowolnych ich kombinacji (workflow), co pozwala na przygotowanie rozwiązania dedykowanego pod specyficzne potrzeby konkretnego Klienta. 

Właściwości

Smart Scan Lite 2.0 wyróżnia się od innych programów OCR tym, że jest dostępny bezpośrednio z panelu dotykowego urządzeń wielofunkcyjnych bizhub. Oprogramowanie jest instalowane na firmowym serwerze a komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem danych czy instalacją dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej. Zaawansowane domyślne ustawienia jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów. Dokumenty w formie elektronicznej mogą docierać do użytkowników, jako wiadomości email na skrzynkę pocztową, do ich katalogów sieciowych lub do systemów zarządzania dokumentami np. do Microsoft SharePoint. Aplikacja SmartScan Lite 2.0 daje dodatkowo wiele możliwości personalizacji rozwiązania , które można wykorzystać chociażby w procesie archiwizacji i automatycznej indeksacji dokumentów biurowych. 

 

Schemat działania

Najważniejsze korzyści

Sprawne działanie firmy:

  • Eliminacja czasu potrzebnego na przepisywanie dokumentów lub obsługę dodatkowego oprogramowania do rozpoznawania znaków OCR.

Nowoczesne standardy biura:

  • Poprawa jakości pracy.
  • Udoskonalenie standardu obiegu dokumentów.
  • Komfort pracy zatrudnianej kadry i możliwość koncentracji na właściwych zadaniach.
Oszczędności na starcie i podczas użytkowania:
  • Szybkie i tanie wdrożenie.
  • W ramach podstawowej licencji można przetworzyć aż 500 stron, a liczba ta odnawia się z początkiem każdego miesiąca.
  • Brak potrzeby szkolenia pracowników z obsługi nowego oprogramowania.
Zwiększenie wydajności pracy:
  • Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwości przeszukiwania treści dokumentów
  • .pdf,*.xls i '.doc.
  • Każdy pracownik może skorzystać z rozwiązania
Ergonomia i prostota obsługi:
  • Jeden panel do kopiowania, skanowania i wyboru pożądanego formatu dokumentu gotowego do edycji.
  • Redukcja kosztów zatrudnienia:
  • Zwiększenie produktywności zatrudnianego personelu dzięki przyśpieszeniu pracy nad tworzeniem i przetwarzaniem dokumentów.