Kontrakt Obsługi Serwisowej
Kontrakt Obsługi Serwisowej jest umową, zawartą pomiędzy naszą firmą a Klientem, gwarantującą pełną obsługę serwisową oraz dostawy niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do systemów druku w ramach opłaty za wydruk/kopię.
W ramach umowy SLA zapewniamy:
- Monitorowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych kopiarek i drukarek
- Dostawy wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru)
- Wymiany wszelkich części zamiennych
- Konserwacje zgodnie z wytycznymi producenta
- Aktualizacje oprogramowania urządzeń
- Wszelkie naprawy mechaniczne
- Regulacje ustawień urządzeń
- 100% gwarancję na urządzenie wczasie trwania kontraktu
Korzyści finansowe
- Oszczędność – koszt obsługi w ramach umowy jest niższy, niż koszt samodzielnego kupna i magazynowania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
- Jasny system rozliczeń – przewidywalne miesięczne koszty użytkowania urządzenia (ułatwione planowanie kosztów funkcjonowania biura)
- Rozłożenie kosztów wymiany drogich części w czasie (unikanie kumulowania kosztów eksploatacji)
- Ograniczona księgowość – jedna faktura w miesiącu.
- Wymiana urządzenia na preferencyjnych warunkach
Korzyści operacyjne
- Jeden serwis do wszystkich funkcji urządzenia (kopiarka, drukarka, faks, skaner)
- Szybsza reakcja serwisu (krótsze przestoje – maszyna pracując dłużej więcej zarabia dla firmy) – funkcjonalność Printfleet
- Doskonałej jakości wydruki i kopie monochromatyczne i kolorowe, które są nieodzowne w biznesie – wydruk kolorowy ma zdecydowanie silniejsze oddziaływanie na oglądającego niż wydruk czarno-biały.
Bezpieczeństwo
- Priorytetowe traktowanie klienta przez serwis
- Pewność eksploatacji urządzenia, bez względu na kończącą się gwarancję
- Stała opieka profesjonalnego serwisu
- Gwarantowana wysoka jakość kopii
- Stałe doradztwo techniczne
- Dostęp do zaawansowanych technologii – aktualizacje oprogramowania