Kontrakt Obsługi Serwisowej

Kontrakt Obsługi Serwisowej jest umową, zawartą pomiędzy naszą firmą a Klientem, gwarantującą pełną obsługę serwisową oraz dostawy niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do systemów druku w ramach opłaty za wydruk/kopię.

W ramach umowy SLA zapewniamy:

  • Monitorowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych kopiarek i drukarek
  • Dostawy wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru)
  • Wymiany wszelkich części zamiennych
  • Konserwacje zgodnie z wytycznymi producenta
  • Aktualizacje oprogramowania urządzeń
  • Wszelkie naprawy mechaniczne
  • Regulacje ustawień urządzeń
  • 100% gwarancję na urządzenie wczasie trwania kontraktu

 

Korzyści finansowe

  • Oszczędność – koszt obsługi w ramach umowy jest niższy, niż koszt samodzielnego kupna i magazynowania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
  • Jasny system rozliczeń – przewidywalne miesięczne koszty użytkowania urządzenia (ułatwione planowanie kosztów funkcjonowania biura)
  • Rozłożenie kosztów wymiany drogich części w czasie (unikanie kumulowania kosztów eksploatacji)
  • Ograniczona księgowość – jedna faktura w miesiącu.
  • Wymiana urządzenia na preferencyjnych warunkach

Korzyści operacyjne

  • Jeden serwis do wszystkich funkcji urządzenia (kopiarka, drukarka, faks, skaner)
  • Szybsza reakcja serwisu (krótsze przestoje – maszyna pracując dłużej więcej zarabia dla firmy) – funkcjonalność Printfleet
  • Doskonałej jakości wydruki i kopie monochromatyczne i kolorowe, które są nieodzowne w biznesie – wydruk kolorowy ma zdecydowanie silniejsze oddziaływanie na oglądającego niż wydruk czarno-biały.

Bezpieczeństwo

  • Priorytetowe traktowanie klienta przez serwis
  • Pewność eksploatacji urządzenia, bez względu na kończącą się gwarancję
  • Stała opieka profesjonalnego serwisu
  • Gwarantowana wysoka jakość kopii
  • Stałe doradztwo techniczne
  • Dostęp do zaawansowanych technologii – aktualizacje oprogramowania